Tapet

Go' kväll
NUUUU är det färdigtapetserat i köket- och det blev bättre än jag trodde! :)
Blev sån skillnad att se en helhet än bara en tapetrulle. wiie!
Henrik & Gunilla hjälpte oss! Super tapetserare!! :)

Annars idag då?
Var till djursjukhuset imorse, EKG't visade fortfarande inte bra! :/ Buhää!
Återbesök igen om 3 veckor!
Ska mäta hur mycke vatten han dricker nu också, lättare sagt än gjort de när man har två vovvar!
Men de får väl vara skiljda!

Jobbade 7-20 i Tisdags & igår 7- lite över 19 , Har därför inte orkat blogga!
Men idag har jag varit "ledig" :) Har gjort allt jag inte hunnit med de andra dagarna! ;)
Men jag la mig faktiskt och sov 45 min förut, hade ont i huvudet igen & var jättetrött.
Dubbelturerna kom igen! Var inge trött när jag 'gjorde' dom.. hehe.
Undrar om jag orkar somna sen nu då? ;p

Just beställt skal, displayskydd & bumper (eller vad det hette) till min telefon .. Ifrån www.fyndiq.se de hade allt möjligt på den sidan!

Måste verkligen få till en date med nära & kära!
Men är alltid så mycket runt omkring!! :S


Hoppas ni har en fin torsdagskväll. PUSS & HEJ :-*

Nu kan jag inte skylla på att jag inte har kamera heller, när jag har iPhonen! :O :p
Så här får ni ett litet smakprov ifrån köket....
Snyggare i verkligheten!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0