skola

Jahaja, då har man börjat skolan då!
Eller ja- vi har haft två introduktionsdagar nu, igår & idag!
var helt ok!
Så nu har väll allvaret börjat gissar jag? ;)

De ringde ifrån djursjukhuset idag och sa att Elis senaste leverprover visade normalt, äntligen!
Det var mer än jag vågat hoppas på!
Nu hoppas vi bara att hjärtat "skärper" sig och blir bra!

Har varit ledig ifrån jobbet nu i tre dagar!
så imorn ska jag jobba lite- dags va? ;p

Skulle ha städat idag också, men städade bara "hälften" ..
Fortsätter imorn! ;) ..
Mamma ringde ju och ville bjuda på mat!
Tur jag åkte dit, fick oxfilé som pappsen gjort perfekt om ni frågar mig! Mums!

Ne, hade verkligen inge intressant att skriva ídag? :O

Slänger in en "just nu bild" .. Händer inte ofta att de får sova i sängen, men ibland så ;) ska ändå byta sängkläder imorn!

nattinatti .. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0