ORM !!

Nu har jag varit på mötet i skolan!
Som vanligt går det inte lättvindigt till när jag ska iväg..
Chryslern startade inte :/ GAH! Panik!
Ringer pappa så han blev med mig till jobbet, fick ta mammas bil.. Pappa fick ta min Cheva för att kunna hämta mamma på jobbet! Invecklat! ;p
Men jag kom iväg, tur det fanns gas på bilen... :p Någon minut innan två var jag där, mötet var två!!
Men som tur var så va hon lite försenad med ett möte innan mig!

Så ja- nu ska jag börja läsa! :)
Börjar med vård- och omsorgsarbete. Så har någon den boken är jag intresserad att köpa den!
Författare: Îmborn, Åsbrink . ISBN: 91-622-8187-9.
Hoppas att jag tittat rätt ialf, så jag inte efterlyser fel bok. ;O

När jag kom hem släppte jag ut hundarna, gick in med lite saker..
Kommer ut och ser att de står vid en av sina pinnar..
Men när jag kommit lite närmare ser jag att de inte alls är någon pinne, utan en huggorm!
Skrek !! Tog Elis under armen och lockade på Chevy och sprang in .. Fyfan va äckligt!
Tur att man har en tuff svärmor som tordes bära iväg den, tack! :)

Har gjort matlåda till gubbens dag imorn, alltså har jag invigt spisen!
Vart inget häftigt- Pyttipanna! Men nu är den invigd!! ;)
Gör inga "avancerade" maträtter så länge det inte är klart..
Har ju inte packat in alla grejer än, fläkten är inte heller uppe så!

Snart kommer gubben hem och då är vi bortbjudna på mat- Smarrigt! :)

Ha en fin kväll .. PUSS! :-*




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: jag minns inte nån affär i gbg för typ 5 år sen hehe men märket är iaf tommy hilfiger :)

2011-08-10 @ 08:20:37
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0