"hemma mat"

Hej Lördag!
Hur har er Lördag varit?

Jag vaknade upp med världens huvudvärk (migrän?) imorse!
Men nu har det släppt .. Efter Ipren, mat & Kaffe! :)
Idag har jag ialf städat!
Lagat mat i nya köket ;) Kassler, potatis & gräddsås! Gud sô gôtt med "hemma mat" :)
Köket är inte helt klart än, små saker kvar.
Henrik kommer och ska spackla sen! Sen ska tapeten på,
Kanske man kan få in köksbordet någon gång ..
Men det slog mig nu att jag vet inte var skruvarna till att sätta ihop bordet med är..? HM!
Lyckades att skära mig i två fingrar gjorde jag också..
Inte van med skarpa knivar ;) (köpte nya igår)

Igår jobbade jag till 13.30 , sen åkte vi till Karlstad!
Jag skaffade mig en iPhone 4 :)) (vet att 5an kommer snart, men jag kan lika gärna ha 4an ;p)
Sen tog jag ett snabb varv på IKEA, köpte det nödvändigaste till köket!
Sen åkte vi hem och grillade kött a'la Årnäs!
Till detta; Potatisgratäng, Pepparsås & Grillad tomat. + en flaska vin ;) haha!

Nee, nu ska jag dra till Sunne!

Ha en fin Lördag! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0