En helg i Göteborg!

Hej!
Som ni vet bloggar jag (nästan) aldrig om när jag ska åka någonstans!
.. Jag bloggar när jag kommer hem!

Så ja- nu ska ni får höra! ;)

I Fredags styrde jag och Micke "Bettan" mot Gbg! (Bettan= Mickes Cheva!)
Vi styrde ända fram till Elite Plaza hotell, ett fem stjärnigt hotell som ligger centralt!
Ett jätte bra hotell, frukosten var till 10.30 på Lördag och ända till 12.00 på Söndag!
Utcheckningen skulle ske senast 18.00 på Söndagen, det kallar jag hotellvistelse? ;)
Är det inte så det ska va, eller vad tycker ni?? :)
På Fredagen tog vi det bara lugnt, gick ut på stan och tog några öl!
Lördagen startade med ett bad sen fortsatte vi med shopping, Mickes favvogrej. :P Stackarn!
Ne, men vart inte så länge!
Jag köpte mig en tröja, skjorta, ett linne, trosor & leggins!
Micke köpte en skjorta och en t shirt!
Sen gick vi till en indisk restaurang och åt mat, efter det bar benen mot Liseberg! :)
Där spenderade vi nästan hela kvällen drack gott och åkte karusell!
Tog några vätskestopp påväg till hotellet sen vart det natta! :)
Igår slappade vi mest, låg länge, åt frukost sent.. Sen gick vi på bio!
Hade bara en mys dag!! :)
Min helg har helt klart varit toppen!!

Kom hem ganska sent igår!
Var skönt att komma ifrån vardagen en stund, men va härligt det är att hämta våra hjärtan! (hundarna ;))

Idag har jag jobbat, 7-13.30 .. Sen åkte jag hem och gjorde en skoluppgift och började med en annan!
Efter det åkte jag & solade med Emelie, va gôr gôtt faktiskt !! ;)

Blev ett väldigt lååångdraget blogginlägg, Pratade med Linda 5o min mitt i .. Hehe! <3

Föressten innan vi skulle gå ifrån Liseberg spelade vi på ett sånt där hjul, satsade 15 kr och vann "storvinsten" .. Har väl aldrig hänt & inte trodde jag de skulle hända heller! ;p

Jaja, nu ska Elis få mat & medicin strax så blir det sänga sen! Puss :-*


Kan meddela att det inte syntes att vi rört popcornen ens! Jäklar anamma va snacks! :p


Stor???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0