Emmy Avslöjar...

.. Ja, idag ska jag till skolan på möte! Japp, jag sa skolan!
Jag ska läsa till undersköterska på distans!
Och försöka jobba under tiden, kan bli jobbigt!
Men jag vill inte ha studielån eller något, jag ger det en chans!
Satsar man inte så vinner man inte, eller hur? :)

Är iallafall ledig idag, skönt att sova lite! :)
Har jobbat helgen, Lördag kväll & Söndag dag!
Så helgen har varit lugn- Emma & Drugge kom en sväng på Lördag kväll!!
Och igår jobbade jag till 13.30.
Efter jobbet åkte jag och hämtade Elis som hade varit hos mamma!
Sen åkte jag och beställde tapeter till köket + va in på ICA och köpte min livs första dammvippa! ;P
(Jo, jag brukar damma.. ;p. men inte med 'vippa'....)
Åkte hem och städade ur lådorna i köket och "gjorde" ett skafferi + la in varor i kyl/frys! :)
Dä tar sää!
Tapeterna har nog kommit idag! Någon som kan spackla???
Tänkte skrämma igång diskmaskinen idag om jag duger till?? :)

Sen tänkte jag även försöka lura med Micke till Karlstad på Fredag... Kan han hjälpa mig med abonnemang och så!
Och då kanske vi kan passa på att springa in på Ikea och köpa lite saker som fattas.. Men SHHHH! ;)

Nee, nu ska jag göra mig iordning. Ha en bra dag! PUSS :-*

ff ingen kamera... :/

Kommentarer
Postat av: MICHAELA VERITAS



KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;)

KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!!

JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-09 @ 17:06:34
URL: http://mondoblog.se/veritas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0