Djursjukhuset - Återbesök nr 1

Goförmiddag!
Sitter här och dricker mitt "morgonkaffe" och just ätit rostat bröd! mmmums!
Snickaren är här och dolar i köket, så kul att se när det sista faller på plats... :)
Han undrade vad det var som lukta så- men det var ju bara jag som rostade bröd! ;p

Ialf så ringde min klocka sju idag, snoozade till tjugo över! Hm, Shleeten!
Skulle möta upp Sara vid macken vid åtta!
Men jag hann- Gott & Väl !
Åkte till djursjukhuset, till min stora lättnad var inte Elis alls så nervös & skakig som sist!
Men då var han ju sjuk, nu är han väl visserligen också sjuk.. men inte så som sist!
De undersökte han lite, frågade hur han mådde och så!
+ gjorde EKG! Hjärtat lät bra, men EKG't visade tyvärr inte helt ok! :/
Så fortsatt vila till nästa besök som blir nästa Torsdag!! stackars liten!
Men oj vad komplimanger han fick av olika personer, att han va så himla duktig och snygg !!
Och det är klart, det är han ju.... ;)
Men i väntrummet var han inte duktigast- Gnällde & Pep, han ville prata med de andra kompisarna där ju! :D

Ska strax göra mig iordning, ska åka och jobba ett pass..
Micke kommer väl hem snart också! :)
Det är vardagslyx för mej- att ha gubben hemma mer än vanligt! ;)

Hoppas ni får en fin dag! PUSS :-*


För visst är han väl snygg.... :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är väl klart han är snygg :)

Jobbigt är det när ens älsade vänner blir sjuka och vi håller både tummar och tassar på att han blir bättre <3

2011-08-11 @ 13:14:42
Postat av: Linda

Snyggast!! :)

2011-08-11 @ 17:58:16
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com
Postat av: Anonym

å gud vilken sötnos! stackarn då, hur mår han nu?

Nja hon är inte speciellt mycket bättre, men hon är väldigt pigg och det är ju ett bra tecken. Vi har fått massa olika restriktioner av veterinären så jag hoppas hon blir bättre snart =)

2011-08-31 @ 21:42:42
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0