"all vår dager"

Hej mina kära!
Sitter och tar mig en kall & firar åter en tre ledighet! ;) .. Lyx!
Men till veckan ser mitt schema desto hårdare ut!
dubbelpass + xtur & mitt "vanliga" schema + inlämnings & diskussionsuppgift i skolan!
Jäjä! ;)

Har just satt igång en disk & tvättmaskin!
Städat idag, såå gôtt. Renbäddat i sängen också, finns de nå bättre? :)
Har även hunnit med att jobba- till halv två!
Efter jobbet åkte jag hem, gav Elis mat & medicin..
Sen åkte jag till sunne, igen!
Men det var för jag så gärna ville hinna med en snabbkopp hos Linda m. company! <3
Nu har vi fått ljus i köket, wiiie! :) Spottarna lyser som "all vår dager" :))
Härligt Härligt!
 
Igår gjorde jag väl inte så mkt- började jobba halv två så!
Plockade lite & gjorde mat, duschade.. Sen vare typ dags att dra till jobbet!
Swish saré!! :)

Är ni också lediga under helgen? Vad ska ni göra? :)

Snart så- kommer gubben hem!! :)

ha en fortsatt fin kväll, Puss :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0