Glad Påsk!

Puuuuh !
Va trött jag blev, hållt på hela dagen..
.. Hela veckan egentligen!
Måndag: 7-13.30
Tisdag: Schema 7-16
Onsdag: Schema 7-15.30
Idag: 06.45-13.30

När jag kom hem idag så tvättade jag Chryslern & Mickes 64a!
Sen gjorde jag mat; Spagetti & köttfärsås. Typ de enda jag hade grejer till hemma..
Efter det åkte vi till Sunne & gjorde några ärenden.
Och nu tog vi 3 hjulingen på en sväng i skogen, jag hatar skogen!!
Och där låg det fullt m päls av ja.. något? varg? Ja, jag vet inte vad det va..
Men vi såg ingen kropp, efter det fick micke skjutsa hem mig :p haha!
Man vet aldrig vad som är i skogen ;p
Så nu fick han åka dit & åka bäst han vill! ;D

Jaja..
Idag fick jag mitt paket ifrån NovaQueen, det gick snabbt!
Nöjd vart jag med.. :)

Nu är jag tre ledig, igen!
weey!

GLAD PÅSK MINA KÄRA VÄNNER!!
Vad ska ni göra i Påsk?

--> tröjan jag beställde- riktig myströja.. Kalla sommarkvällar.
aa, en riktig "Emmy tröja" , eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0