Tvääätttaaa!

Godmorgon Sötisar!
Trött som en gris imorse när tvättmaskinsreparatören kom, men jag gick aldrig upp.
Micke fick sköta det, det tog typ 3 min när han lagade den!
När han åkt gick jag upp- 08.45,
drack kaffe & hade morgonmys! :)
Men iofs innan det- det första jag gjorde var ju att slänga i en tvätt.. ofc! ;D
Sen (tro't eller ej) fick jag med mig Micke på en promenad m hundarna! ;)

Elis verkade inge halt idag, men när vi kom hem & jag kastade boll med dom haltade han igen :(
Hoppas det är något som går över av sig själv, han får väl vila !

Nämnde ju Grillpremiär under helgen, men idag tror jag inte det blir någon!
Ingen sol ju! :( Och det måste det ju va när man grillar?!
Eller föressten jag vet att det inte blir något..
Jag & Anna ska på smyckeparty! :)

Nej, om man skulle fixa till lite frulle.

Ha en bra dag mina vänner! Puss :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0