Toppendag!!

Vilken toppendag jag haft! :)
Först jobb 7-13.30 .
Efter jobbet åkte jag till kondiset i byn och köpte molusker! ;D
Sen vart det en snabbsväng in på Coop för att handla lite smått & gott!
Efter det styrde jag bilen hemöver!
Skulle ut med hundarna, men elis totalvägrade! tråååk!
Kastade boll och så med dom på gräsmattan ist!
Elis sträckte sig nog eller något, han haltar lite :/. Hoppas det är över imorn!
Vid fyra tiden kom några av de bästa - Linda & Stina!
Så vi har druckit kaffe hela aftaan! ;)
Haft det jättetrevligt & pratat om allt mellan himmel och jord! *
Plus att Linda hade med bullar som födelsedagspresent till mig!
Vilken bra present, jag som älskar bullar! :D Kanske skulle gömma dom? hihi.
Smart att göra bullar då iom att jag älskar det & aldrig gör det själv! Tack vännen!! :)
Nu är det soffläge, just varit ute och cyklat med Chevy!
Jättefin kväll ju, Lite småkallt men..

Funderar på grillpremiär under helgen? :)

Nu är jag 3 L e d i g ! Wihoo! ;D

Toppendagen är inte riktigt slut- Micke kommer ju hem snart.. Efter en jobbvecka. Gôtt!

Ha en bra kväll mina söta! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0