Städ-Måndag

Jisses, vilken dag!
Har hållt på för fullt tills typ nu! :)

* Jobb ~ 7-13.30
* Handla
* Ut & Gå med hundarna!
* Byta/stryka gardiner (ok, mamma strök.. :p)
*
Kasta lite boll m hundarna
* Byta i sängen
* Damma (uppe)
* Göra en äppelpaj
* Städa badrum
* Dammsuga & Skura
* Göra mat- Spagetti & köttfärssås!
 + Prata med Linda emellan! :)

Fan, gött det känns efter en sån här dag!
När man faktiskt vill göra sånt man annars inte vill... haha!
Då är det bäst att passa på !! :)
Inte ofta dom här 'rycken' kommer ;)
Och ja- idag känner jag mig faktiskt duktig.. Haha!! :D

Äppelpajen är till kaffet imorn, får nämligen kaffegäst till morgonen! :)

Igår jobbade jag 15-21 - när jag kom hem ifrån jobbet hade Micke fullt upp m vatten i källaren!
Hade blivit tätt i avloppet, så de hade 'svämmat' över i tvättstugan!
Vatten Vatten Vatten...

Så fick åka till mamma innan jobbet och duscha imorse.
Hade liksom ingen toa eller nått :p
Men nu hoppas vi att det är löst! :)

Jaja, nu vet ni nokk om mej för idag! ;)


Kommentarer
Postat av: Emms

Duktig du ä ;)

2011-04-04 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0