Söndag m sovmorgon!

Tjohej!
Hoppas alla har en bra Söndag och inte mår allt för kasst ;)
Vi tog sovmorgon idag, en rejäl sovmorgon.. mer säger jag inte! :)
Det första imorse var ju givetvis kaffe! :)
.. och betala en sista räkning jag trodde jag tappat bort.
Ingen rolig räkning- försäkring på bilen!
Så nu vart man lite fattigare, menmen. Skönt att den är borta för ett ½år ialf! :)
Sen städade jag lite, dammat och så!
Fortsättning på städningen fortsätter imorgon!

Ska strax göra lunch- Schnitzel, strips & beasås! :p
Mmh, söndagsmat ja!?

Hujedamej, måste handla imorn. Kylskåpet skriker efter mat...
Ändå vare inte längesedan jag storhandlade! menmen! :)
Jag äter väll för mycke, haha!

Nej, göra mat sen göra sig iordning för kvällsjobb!

Ha en bra Söndag mina vänner! :-*

Kommentarer
Postat av: Linda

Uuh, va du städar o dolar jämt! ;) Jag har inte gort ett dugg idag...eller jo, jag har ju ätit pizza.. ;P

Puss

2011-04-03 @ 18:18:49
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0