Schema!

Hej mina söta!
Idag har jag varit på jobbet 7-16, men har inte jobbat i vården idag.
Utan jag & linda har gjort schema!
Det är verkligen inte lätt att pussla ihop schema till alla.. Sen har alla olika % osv.
Man vill ju också göra så att alla är så nöjda som möjligt, men som sagt det var svårt !!
Vi fortsätter imorgon. :)

Igår jobbade jag till halv två.
Åkte till mamma direkt, hon hade hämtat hundarna..
För hon skulle ha hjälp av mig att sy !! :S
Jag skulle sy kappor av panellängder- tro det eller ej men det vart bra! ;D

Sen skulle vi ta oss en promenad m hundarna, men Elis började halta igen så mamma vände med han!
Jag vet inte vad han kan ha gjort i benet? :(
Han får vila några dagar nu, blir det inte bättre ringer vi veterinären!

Har hittat en bra sida på nätet; www.novaqueen.se ..
Tänkte beställa därifrån nu! :)
Bild får ni när jag har beställt. ;D

Ha en bra kväll.

Puss :-*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0