Premiärtur!

Jani gott folk, idag fick det bli premiär tur i caben! Premiärturen för sommaren! :) wiie!
Var till Sunne och gjorde mig lite fattigare, storhandlade & var in på Living!
Köpte en hissgardin, två dukar & en 'låda' till fikabröd! :)
Hissgardinen ska vara i hallen på övervåningen!
Inte satt upp den än, blir imorgon! ;)

Efter handlingen åkte jag upp till Linda på en snabbkopp! trevligt! <3
Nu har jag fortsatt pysslat lite här hemma, bara & dammsuga imorn :)
Pysslade på fm idag, men kändes typ som dödsstraff att va inne i det fina vädret! ;D
btw, härligt det är när man kan hänga ut tvätten!! :)

Ser fram emot ännu en ledig dag imorn!
.. Det vore nog väldigt bra om jag tvättade caben då, får se ;p
Hatar ju som sagt att tvätta bilar!

Nej, ha en fin kväll sötnötter!

Bilder ifrån dagen....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0