Påskhelgen!

Ska försöka få ihop ett blogginlägg om påskhelgen..
Varför jag inte bloggat på fyra dagar är för att vi har varit i sälen! (semester alltså...)

Åkte vid tiotiden på Fredag morgon, tog Mickes 64a.
Skulle egentligen haft min cab men den var inte riktigt klar för vårvägarna än! :)

När vi kommit upp till sälen handlade vi och sen installerade vi oss i stugan!
Senare grillade vi & drog till hotellet!
Lördag; Slapp och sen till backen, Micke & Linus skulle åka snowboard..
Men Linus tog liften ner tillbaka.. haha!
Inte bara för ölen & att det var första gången han åkte snowboard, utan för att han hade ont i ett knä...
Sen gick vi till en restaurang i närheten & åt mat..
Sen tillbaka till stugan gjorde oss iordning för en utekväll, igen..
Söndag; Slappade i solen hela dagen, ända tills det var dags att åka hem.
Jag fick det absolut sämsta kortet= Köra hem...
När vi kom hem hyrde jag & micke film! Three next days tror jag den hette.
Men jag somnade, inte konstigt m tanke på att vi började se den sent + en hård helg i sälen.. ;)

och efter tre dagars ledigt började allvaret igår, jobb 15-21 och jobb idag 7-13.30.
Men nu är jag ledig igen, två dagar... vadå lyx! ;D. men jag klagar inte. Hoppas på fint väder!






Micke fick "äran" att köra dit

____




Jag mår gôtt i kvällssolen.

____




Liten paus på vägen dit, vad tycker ni om Mickes hatt??? :p ;)

____




Micke och Linus ska åka snowboard! Hatten på....

____




En natt när vi kom hem skulle Linus lära Micke att dansa bugg.. Hah!




Kommentarer
Postat av: Linda

Kaxigt att åka bräda i hatt!! :)

2011-04-27 @ 18:46:30
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, mmm. :p. Den där hatten är nog gammal!! Tror vi hitta den här i huset när vi flyttade in... :)

2011-04-27 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0