matkoma

Ja, nu var dagens 'måsten' gjorda och jag har matkoma i soffan! ;)

Åkte ner till Sunne vid ett tiden, Parkerade bilen vid mor!
Jag & Hundarna trotsade regnet och gick ut på långpromenad!
Trotsade lite väl mycke kanske- de regnade inte alls i början.. Men jag kände att det "hängde i luften" ..
Sen började det dugga och sen kom regnet!
Menmen, vi hann ut ialf! :)
Efter det åkte jag till ICA och handlade + att jag lämnade in ett paket.
Beställde kläder nyligen, har jag glömt att berätta va?
Iallafall, jag köpte en baseballjacka.. eller vad man ska kalla dom för?!
Den va jätte fin och så, men lite väl kort för mig.
De ska ju vara korta, men för mig som har så lång rygg blir de lite kortare än de ska vara...

Fick ialf örhängen, ögonfransböjare och två linnen!
Nu väntar jag på en tshirt & ett par rutiga mys/pyjamasbyxor! ;)
+ en grej till. men jag kommer inte ihåg vad det va! Haha!

Sen började jag med middagen;
Gjorde Biff, som jag la i marinad ett tag!
La den på folie och in m den i ugnen!
Skar potatisklyftor- slängde in i ugnen.. gjorde pepparsås! :)
Kunde haft lite mer krut i såsen, menmen.. Jag brukar krydda för mkt annars!
.. Efter ett tag så vare bara att hugga in! :D
Det blev ju nästan Fredag idag! :)

Ha en fin kväll. :-*



Ett litet smakprov- Biff, Klyftpot, Pepparsås, Tomater, Fetaost & Oliver! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0