Kôkkling

Jahapp, nu har ännu en dag gått.. Snart ialf :)
Just ätit mat; Baconinlindad kycklingfilé m ädelostfyllning, sallad & vitlöksbröd.
Det satt fint de!

Har varit ute nästan hela eftermiddagen.
Först promenad, sen kaffe ute i solvägga!! ;) var ju riktigt varmt!
Sen har jag kastat massa boll m hundarna!
Det är så skönt nu när de kan vara ute, :)

Imorgon måste jag städa igen, och nej.. Jag har inte städmani !!
Men min lilla släkt kommer imorgon och mormors 'gubbe' är allergisk mot pälsdjur.
Så de måste jag städa bort, för de kommer även om man städar jämt ;)

nej, soffläge !! :-*

pssst.. någon som klickade på länken? ;)

Kommentarer
Postat av: annsoh



Kör igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Puss lycka till! :D

2011-04-08 @ 03:48:19
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0