Helgen!

Godmorgon Sötnötter!
Jag måste ha sovit för flera år framöver?
Först igår sov jag mellan 17.oo - 19.oo .
Vaknade- gjorde taco! :)
Sen slumrade jag till i soffan innan tio!
Micke väckte mig och tyckte vi skúlle gå upp ist för jag skulla sova där :p
Slocknade nästan direkt & sov tills tio nu imorse! :O ojoj!
Men jag hade sovit jätte dåligt natten innan + feber! Så kanske var därför!

Jaja,
min helg då.. Säkert totalt ointressant!
Lördag;
Var ute hela dagen- tvättade/städade bilen, ut m hundarna, fikade (en hel del;)), Tog årets första cykeltur m Chevy! :) Sen vare dags att bege sig på jobb ~ 16.oo - 20.oo .
Kollade film när jag kom hem och var allmänt tråkig !!
Skulle upp & jobba.. orkade inte somna, somnade 02.15 o vaknade 05.oo :O
Men då vare lika bra att gå upp!

Söndag;
Som sagt vaknade tidigt, gick upp o tog en dusch. Gjorde mig iordning för jobb!
7-13.3o :)

Och där var min/mina jobbarhelger klara, för nu är jag ledig 2 helger på rad! Wie! :)
Veckan ser ut som så; 3 fm pass- sen ledig Fredag, Lördag, Söndag! Fint va?? :)

Nej, nu ska jag göra mig iordning för en tur lite längre bort. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0