Födelsedag!

Jahapp, då har man fyllt år då.. men bara fyllt år. Är fortf 22 och där stannar jag tror ja ;)
Födelsedagen var en mkt bra sådan!
Jobb först  ~ 7-13.30 ..
Vid sju fick vi gäster- Mormor, Bror, Mamma & Pappa!
Vi åt smörgåstårta & hallontårta, hallontårtan hade mormor gjort. Mums! :)

Presenter har man ju fått när man fyllt år också;
- 2 presentkort på Living.
- Presentkort på ("alla") affärer i sunne!
- EdHardy hårfön, så nu matchar den min plattång! ;)

Så det har vart jätte bra presenter.
Bra m presentkort, köper man sig något 'vettigt' .
Plus att living är aldrig fel att handla på ;D

Och igår hade jag besök av svärmor & svärfar. :)
Gick o la mig tidigt igår.. Tråkmåns!!
Men hade verkligen ingenting att göra, så det var lika bra!

Jobba idag ~ 16-20 .. Sô fin tur! ;D

Har faktiskt tvättat Chryslern idag, det var nödvändigt!
Så nu glänser den i nån dag ialf, svarta bilar är grejen de... hah!

Nej, nu ska jag försöka göra nå mer vettigt innan jag börjar.
Måla lite till nya datarummet som har blivit! :)

Ha en bra dag, :-*


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Grattis!

jävligt fräck blogg!!!

2011-04-09 @ 21:20:58
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0