En ledig Måndag!

Idag har jag varit ledig och det har ju varit fint väder till o med! :)
Dagen började med kaffe, sen åt jag lite lunch!
Tog mig sen en tur till Arvika och _____ ! :) Nyfikna? ;p
När jag kom hem plockade jag iordning en tvätt och åkte till mamma med!
Våran tvättmaskin har gått sönder! :@
De skulle ha kommit och lagat den i Onsdags ev Torsdags.
Men de dök aldrig upp- Micke ringde till dom idag.. då får han till svar att de kommer på Fredag?!!
ÖH NEJ, ni kommer tidigare....
Men nej, verkade så svårt.
Ska de va så svårt att komma hit och laga den när vi har garanti och allt !!
Jag behöver tvätta, menmen- som sagt tvättade hos mamma förut.
När vi väntade på tvätten tog vi en promenad m hundarna!
Åkte ner till Sunne tog en liten promenad med dom där också, plus att de fick årets första kulglass!
Det var varmt för Elis idag, gick inte att gå så långt.
Bättre med kvällspromenader för han nu!

jaja, mys med gubben & BB reprisen! :)

:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0