Blask!

Godmorgon!
Just varit ute på en timmes promenad m hundarna!
Tro det eller ej men det va härligt :) trots blask = blöta fötter o tassar!
Det här är perfekt 'gå väder' för bulle bulldog!
När sommaren kommer orkar han inte lika mkt, han ligger helst och solar ;)

Ikväll blir det jobb- det är min jobbarhelg nu!
Gör mig inte så mkt!
Föressten kommer jag ha två jobbar helger på rad nu & två lediga helger!
Kan va skönt det med!
Har lite planer framöver så..
Iom jobb under helgen har jag inga som helst planer.
Man känner inte att det är helg på samma vis när man jobbar tycker jag! :)

Ska strax göra mat; Det blir rester från igår, bara de att jag steker upp potatisen idag! :)
Längesedan jag åt stekt potatis, dä som ä sô gôtt! ;)

Passa er så ni inte blir lurade idag- 1 April. ;)
Föressten- redan april? tjooh!
Men var är våren...?

Ha en fin fredag mina vänner! Kanske vi hörs senare! :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0