___

ååh, vilka härliga lediga dagar jag haft! :)
Vädret har ju varit kanon! Speciellt idag!

Idag började min dag med fika & sol hos Emelie!
Jättetrevligt, har inte sett henne eller Colin på länge!

Sen åkte jag till Sunne en sväng, sen hem igen!
Gick en promenad m hundarna!
Men det var alldeles för varmt för dom!
+ att Elis har ju varit halt så det vart inte så lång promenad!

Fortsatte mitt 'pyssel' här hemma, bytte gardiner & gjorde fint uppe! :)
Bakade; äppelkakor (mjuka) & kolakakor! (va ju tvungen ha bröd till min 'fikalåda' ;p)
Sen dammsög & skurade jag! :)
Så nu är det fint, någon dag ialf!! ;p

Idag är det torsdag = Micke kommer hem, alltid lika skönt !! <3
Väntar på att han ska höra av sig så ska jag stoppa in några smörgåsar i ugnen till han!
Varma smörgåsar brukade vara vår 'torsdagsmat' ett tag, men va längesedan nu!

Uhjamejjna, vad jag har drömt inatt.. Hemska drömmar, verkliga var dom!
Sovit jättedåligt den här veckan, vaknat stup i kvarten!
hmm!

Jaja, föressten.. någon som ser på semesterduellen?? Pinsamt...
Väntar på att lyxfällan ska börja, Rosanna.. Kissies vän är med ;p.

Ha en fin kväll .. Puss :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0