:-*

tröttelitrött, men det får man väll skylla sig själv för!
När man ska spränga sig uppe för att titta på Big Brother.
Egentligen är det ju ett kasst program, eller?
Tittar alltid på såna program, såpor o dyl. alltså kassa program! ;p

Idag har jag jobbat ~ 7-13.30.
Sen har jag väl gjort det vanliga & promenaden såg ni ju hur den sluta ;D
Sen har jag ______ ! Skrev det aldrig, Linda !! :P haha.
Soffan har varit min vän några timmar också med arga snickaren, bloggar, fejjan o lite till + ett litet samtal m Linda.

På Fredag kommer dom och fixa tvättmaskinen också, Här ska tvättas!!
Och nu hoppas jag verkligen att de dyker upp denna gång !!

Imorgon får jag finbesök- Linda & Stina kommer! :) Trevligt!

Nee, vänta på BB sen sova! Puss :-*

Kommentarer
Postat av: Linda

"Ett litet samtal"....det lät allvarligt!! ;P

Puss

2011-04-13 @ 22:25:30
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0