Vinterjacka!

Hej Mina Kära!!

Igår var vi ju på 'den där' middagen hos våra grannar, och ja - hmm. Man kan ialf konstatera att de är ett 'finare folk' än oss.. Kvällen var för mig/oss aningen annorlunda! ;).
jaja, vi lever ialf ;D.


Idag har jag varit till karlstad & försökt shoppa lite, hittade en vinterjacka - Tjock, snygg & enkel ;))
Sen köpte jag annat bra-att-ha .. Typ velourmysbyxor, som vanligt.... Borde ju va förbud för mig att köpa såna?! ;)
HalvHemska men jävlar så sköööna!!
Skulle ju egentligen dit för skor- vinterskor!! Hade redan bestämt mig VILKA jag skulle ha, men så fanns de inte i min strl :(.
TYPISKT! För tro de eller ej, vinterskor är skitsvårt att få tag i för mig!
Men jag ska se óm de går att beställa ifrån nätet :)

Har just ätit lite smörgåstårta & druckit lite kaffe :) Lördagslyx!

Ikväll vet jag inte vad som händer, är lite trött efter dagens shopping.
Men vi får se vad kvällen har att erbjuda, ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0