Nystart!

Hej allesammans!
Idag fick jag äntligen dator, våran gick inte att rädda.
Eller ja, det hade gått men då kanske den hade pajat snart igen..
Så Micke köpte en ny & bärbar!! :) iiie!
Så nu ska man väll sitta här & bli 'beroende' igen..? ;)

Så eftersom jag nu har dator tänkte jag börja blogga igen... :)

Hm, var börjar man? ;) var så längesedan jag blogga så!

Men allt rullar väl på som vanligt.. Med jobb & allt.
Rallycrossäsongen är slut nu! Tråkigt men ändå skönt..
Sen rullar det på fint med jobb :)
Går på schema månad för månad, och det gör gott i själen. ;)
Känner inte alls samma 'stress'..

Hm, ikväll ska vi på middag - till våra grannar! :S
Hör & Häpna!
När Micke och jag var ute & gick med hundarna i Lördagskväll ropade våra 'sommarstugegrannar' på oss, frågade om inte vi kunde komma på middag som ikväll.. :S så ja, micke rolig som han är säger ja..
Får väl se hur det bliver... :) hade väll räckt med en kopp kaffe??

Emelie & Peter har fått en liten pojke också - Grattis till dom!! Så himla söt är han!!

Ha en bra fredagkväll allesammans! Hade ingen bloggfantasi alls idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0