Lite nya bilder!

Hejsan Hoppsan!
Nu sitter jag & myser riktigt, med en kopp kaffe.
Är nämligen precis klar med städningen - dammsugat, skurat, bytt i sängarna, testat 'cillit bang'  i kök & badrum.. Tro't eller ej, men jag tyckte den va braa!   bytte även gardiner, lampor & krukor i "datarummet" ..
Vet inte om det är jag som tycker att det är ovant eller om det faktiskt var bättre innan!?   :S
.. Sen skulle jag ju Äntligen sätta upp min väggtext, men så tappade jag den så allt kladda ihop sig! :(

Igår var ju som sagt Sara här och åt, det var riktigt trevligt :)
Kul att ha mat & tv kompis!! ;D.

Idag har jag jobbat ~ 7-13.30, sen åkte jag för att träna hund-med-katt igen..
Gick kanske något bättre, den ena tordes att nosa Elis på tassen ialf (baktassen när han sov men..)
Fast dom Fräser & Skjuter rygg, jag det kan man säga att dom gör.

* Ändrade planer - Micke är påväg hem, Yeey!


Nee, om man skulle hoppa in i duschen troo!

Här kommer lite bilder som jag tagit nyligen..

Kläder - We o We
Smycken (snö) - We o We
Hår - Sara Thyberg, Hår & Kropssverkstan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0