Tidig morgon!

Tjollahopp & Godmorgon!
Vaknade tidigt idag, 07.45.. När man har sovmorgon va?
Typiskt! Elis skällde på ett av sina 'spöken' ..
Och Micke skulle upp, orkade inte somna om så jag kravla mig upp!

Drack lite kaffe, sen ut en liten sväng med hundarna. Det var kallt..
Men då tog jag tillfälle att använda nya jackan!
Ser mer eller mindre ut som en michelin (eller hur det stavas) gubbe!
Men varm det var den.. Tjiho!

Ikväll blir det jobb ~ 15-20..
Har min 'jobbhelg' nu.. jobbar 7-13.30 imorn och 15-20 på söndag.
finfin helg må jag säga!!
Tycker det är bäst att jobba fm på Lördag och kväll på Söndag, känns som man får mer ut av helgen!

Det är jätte kul att så många läser min blogg - Och speciellt när ni kommenterar.
Skriv gärna vilka ni är när ni gör det  :)

Ha en fin Fredag mina kära!


Kommentarer
Postat av: Ida :)

Jag måste fråga, en sak som jag har funderat länge på men inte riktigt vågat fråga! är du modell? :) när du är så himla fin på bilderna ? :)

2010-11-08 @ 20:06:11
Postat av: Anonym

Hej på dej! Nej, det är jag inte ;) men tack för en fin kommentar. värmer. Men nu är jag nyfiken, vem är du? ;)

2010-11-09 @ 15:52:18
Postat av: ida.

Hejsan! :) okej, trodde faktiskt jag att du var! eftersom du hade lakt ut såå fina bilder på dig :) jag är ida 18 år bor i karlstad och pluggar! :) kan man väl sääga :)

2010-11-09 @ 20:05:45
Postat av: Anonym

Okej, då känner jag dig alltså inte! :) Okej, nej.. men tack så mkt söta du! :)

2010-11-10 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0