surt sa räven

... Men va i hela friden!!
Nu är det andra dagen jag får skriva om ett inlägg..
Nu tryckte jag på en knapp så allt blev minimalt och upp&ner..
Jaja, faktiskt så fixa jag det själv nu..  ;)

Ajaa, tog sovmorgon imorse med.. Vaknade 09.45..
Gick upp, skulle koka det kära morgonkaffet, men insåg direkt att jag hade ju slut på det!
Tur  för mig att jag skulle till Mia på 11-kaffe!  ;)
Åkte dit och var där ett par timmar, drack gott kaffe m. kladdkaka!
Var en trevlig f.m!

Sen åkte jag till mamma, skulle hämta 'sprutor' till katterna.
Försökte ge dem avmaskningstablett imorse.. Trots att jag krossade det finfint i mjukmat imorse gick de inte på det. Så nu får jag krossa de med ngt och ha i en 'spruta' , får se hur det går!
Sen åkte vi ner och matade änderna, slutade med att mamma fick mata dom..
Det var ju massor & jag vart skraj !!  ;)  Fåglar är inte att lita på...?

Nu har jag jämt fått ut en plat med 'nötkakor'   :)
Recept ifrån söta mormor!
Var längesen jag bakade så tyckte det var på tiden!
Ska strax börja med maten - Soppa!! Med köttfärs, potatis & lite annat gott..
Får se hur det går - Soppa är ingen specialité ..

Ha en fin kväll ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0