November

november, november - det är så jäkla grått & mörkt ute?? :(
Inte konstigt man är trött kanske,
Vaknade ialf åtta idag och kunde inte somna om, typiskt på en ledig dag!
Men nu när jag druckit kaffe & ätit frukost vart jag ju trött... Hm!
Men inte kan jag ge mig till att gå och lägga mig nu! :p

ska strax dra ut på en promenad med vovvarna!
Sen hade jag tänkt försöka hälsa på mormor, var alldeles för längesedan!!
Fy På Mig!

och nu har Micke åkt på jobb igen :\. Han va hemma igår. men nu kommer han inte hem förän på Fredag!
Lite tråkigt, menmen. Jag överlever! ;)

Neee, hej så länge!






Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅÅ FINA HUNDAR

2010-11-04 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0