Min helg..

.. Har varit toppen!! :)
På fredagen hade Micke och jag en 'date' .. Här hemma!   ;)
Jag överraskade med god mat - Potatisgratäng (hemmagjord!!), marinerad kycklingfilé och pepparsås!
Det smakade sommar, kanske för marinaden?   :)
Till det hade jag köpt ett gott vin & sen fick han en liten blomma!  Jag kan om jag vill!  ;)
Det var en mysig kväll, vi satt uppe bra länge & lyssnade på musik och mös!

På lördagen städade jag, sen åkte jag till mamma & bakade lussebullar.. Det var riktigt skoj, skratta så man nästan fick magknip emellanåt.. Mysigt!
Sen åkte jag till Sara, hon hade just kommit hem ifrån London! Presenter fick jag också, tack gumman!
Sen for jag hem.. Micke och jag slappade i soffan.. Kom hux flux på vid åtta tiden att vi skulle gå på Selma.
Sagt & Gjort - Ringde Sara och Daniel frågade om de skulle med och de var inte värst svårflörtade..   ;)
Så vi gjorde oss iordning och åkte dit. Sen hade jag en rolig kväll på Selma till Top Cats!

Igår blev det väl inte så värst mycket gjort, såg på tv och sov!
Åkte till Sunne, bjöd svärfar på mat.
Sen åkte vi till mamma & pappa, firade pappa på fars dag.
Sen kom Jonas dit, så mamma, pappa, jag, micke & jonas spelade bingo lotto :)
Var en riktigt trevlig kväll..

Idag har jag jobbat ~ 7-16 .. Sen städade jag lite när jag kom hem (som vanligt..)
.. och nu har jag tagit kvällen!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0