min älskade vän, min älskade ängel

Det bara flög över mig - igår.. igen.
Saknaden! Saknaden efter dig min vän!
Det finns och kommer alltid finnas tusen & åter tusen tårar!
Det känns fortfarande som igår. Tänker på dig ofta, väldigt ofta!
Tänk om de ändå fanns telefon till himlen! 

Mamma och jag pratade om dig idag, alla minnen!
Man blir glad samtidigt som man blir ledsen!

Drömde om dig för ett tag sen, ett vitt rum.. du satt där, det lös om dig!
Bara ett vitt rum, du & jag.. du ville säga något till mig..
Men då vaknade jag! Allt var så tydligt och klart..
Undrar vad det betydde, betydde det något?


Du kommer alltid och för evigt finnas i mina tankar, ända tills vi ses igen.
Min älskade vän!

Jag älskar er, mina vänner! var rädda om varandra!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Förevigt saknad och älskad <3

2010-11-13 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0