Mat med en god vän! :)

Hej i regnrusket!
Hade tänkt hoppa in i duschen - men först ett blogginlägg!! :)

Idag har jag jobbat ~ 7-13.30
Nu ni mina kära vänner - är jag utlasad!! Som jag väntat!
Efter ca fyra år, hehe. "tyvärr" vart det på 50% . Men det är bättre än inget må jag säga!
Så idag skrev jag på papper - det kändes underbart. Är så glad! :)
.. Och vet ni vad? Nu får ju jag också semester till sommaren!! (Förhoppningsvis)
Nää, detta ska då på något vis firas inom kort! ;)

Idag kommer Sara till mig och ska äta, vi är båda 'gubblösa' och då tyckte jag hon kunde komma och äta med mig! :).
Tänkte göra lasagne! Det går ju alltid ner, till lasagnen blir det bonde söker fru tittande.. och skämmas lite! ;p
Tänker Sara kommer lagom tills det börjar, hon jobbar ju nu ikvällningen hon!
Ska bli trevligt!

Efter jobbet erbjöd sig mamma att bli med ut och gå m hundarna! Snällt! Så tråkigt att gå själv..
Så vi gick ute på Sunne - Strandpromenaden bla.
Sen åkte vi hem till henne och tränade katt-och-hund-tillsammans!
Kattungarna har ju inte träffat varken Chevy eller Elis än, förstår inte varför men?!
Men iom att jag inte behövt hundpassning har de väl bara inte blivit så..
Tycker ialf det var väldigt synd att jag inte filmade..
Kattungarna var 'rasande', sköt rygg & fräste.. haha. Stackarna!
Men de vänjer sig - Hoppas vi.... ;)

Nej, Duschen bliiiir. Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: snygga bilder ,du skulle ju för fan passa som modell! snyggt..:)

2010-11-05 @ 06:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0