Måndag!

Japp, nu var det måndag igen då!
Jag fick en finfin start efter min 3 ledighet, för jag jobbade till halv två idag sen var jag visst ledig imorn igen ;)
Men sen går de på rullande band Ons - Sön!

Känns verkligen att det är måndag! Segt segt, heh!
Men har ju ialf (som sagt) jobbat, sen har jag tvättat & donat lite här hemma, dammsugat bort ett gruslass och så!
Sen har jag varit ute på en långis med vovvarna.. Gillar ju inte att gå när det är mörkt, så nu blir 'långisarna'  tidigare...

Väntar på att Micke ska höra av sig och säga att han är påväg hem..
För då ska jag börja att rulla köttbullar ;) .. Till det blir det Potatismos & Gräddsås!! Mums!

Ikväll får de bli en slappiskväll framför tvn! :)
Ska se de nya(?) programmet 'Pensionärsjävlar' (hette det så?) ..

Ne, nu ska jag se om tvätten är klar! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0