Kaffe & Rostad barkis!

.. Det är fasen grejer de :)
När jag äter rostad barkis tänker jag på mormor, jag brukade få det (vilja ha det) på morgonen när jag hade sovit över där! :)


Skulle ha jobbat idag ~ 7-13.30,
Men igår hade jag ju som sagt huvudvärk då menar jag huvudvärk!
Trodde ju att det skulle gå över innan kvällspasset, men icke!
Det dunkade i huvudet som jag hade varit ute på världens galej, speciellt när jag 'rörde huvudet'.. typ ställde mej upp eller så!
Och eftersom det aldrig gick över ringde jag in en vikarie för mig idag!
Jag visste ju inte om det skulle ha gått över tills idag?
Och hade det inte gått över så hade jag inte orkat!!
.. Och jag hade ingen lust att vänta & se när jag vaknade..
Hade blivit krångligt för dagpersonalen att få in ngn om jag ringt 05.30 imorse.
Gillar inte direkt att sjukanmäla mig, tur det inte händer ofta..
Idag har jag bara en 'dov' huvudvärk, inte alls som igår!!

Märkligt, jag undrar ja varför det blir så.. Kanske jag har ngn typ av migrän ändå?


Lisen (en sömmerska) ringde idag & sa att mina byxor var klara!
Hon har sytt i nya blixtlås i två par jeans åt mig!
Jippie, för det ena paret är ett par favvisar!!! :)

Funderar på hundfoder jag - Har kört Royal nu ett tag. pga att Elis päls inte var bra här ett tag + att han fällde en massa hår! Royal fungerade super på pälsen! Tappar knappt hår.. Men jisses va han gick upp i vikt - fort också.
Och nu verkar det som inte detta duger åt han, han är så himla kräsen vad det gäller foder.
Hade med massa prover ifrån djuraffären, men bara Royal dög!
Någon som vet ngt bra hundfoder? :),


Ha en fin dag mina vänner! Får se om jag bloggar mer ikväll..




Kommentarer
Postat av: Lovisa Anderson =3

Vad söt hund!:')

2010-11-19 @ 22:29:19
URL: http://laphoto.blogg.se/
Postat av: Erik Jansson

Använder Eukanuba foder till min Golden och har fungerat super! angående foder finns det ju en hel djungel å lika många olika åsikter hos folk.



Blev starkt avrådd från royal av min uppfödare, fick kommentaren "neeej! vad som helst men inte det skräpet!".

Men Eukanuba har funkat bra för mig iaf.

2010-11-29 @ 19:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0