Ja, se det snöar...

Jahapp, då kommer årets första snö då.
Med både för och nackdelar om ni frågar mig.
Det blir ju ialf ljusare..

Var ute och gick med hundarna förut, i den här snöyran!
Vill inte påstå att jag njöt av promenaden..
Gjorde nog inte hundarna heller, ialf inte Elis..
Kom inte långt förän han 'promenadvägra' och skulle hem.

Idag har varit en vanlig dag - Städ, Jobb, Handla och strax ska jag börja med maten!
Pastagratäng av nått slag, får se hur/vad jag kokar ihop!
Men jag glömde Parmesan!! Hur kunde jag...?!   ;)

Imorn ska jag till Linda!!
Ska bli supertrevligt, var längesen..
Och jag tror att hon kommer bjuda på lussebullar & julmust?  ;) *Mmmums*


DH ikväll 21.00 - Glöm inte det alla 'husfru's nördar'   ;)





Kommentarer
Postat av: Linda

Jag looooovar! ;P

2010-11-09 @ 18:53:48
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0