inte bulldogfet..

Dricker kaffe, vid datorn.. Hm, och jag är alltid (oftast) lika 'rädd' varje gång..
pga att jag faktiskt hällde ut en kopp över den andra bärbara datorn en gång.
Och jag vill ikke att det ska hända igen, för den gången hade jag tur med en hårfön och lite "vila" klarade den sig.
Jag vet faktiskt inte om Micke skulle bli så glad om jag hällde ut en kopp över den nya..?
Det ska iofs faktiskt ganska mycke till för att han ska bli arg, inte ofta han blir det..
Och när jag hällde ut kaffekoppen i den andra datorn tyckte han nog att jag var mest klantig!! (som alltid, som de flesta tycker att jag är ;) men jag är sån, ni får ta't :D..)
..
Eller vad tycker du om det hela Linnea? :)

Jaja, igår jobbade jag..
Skulle ha varit ledig, men tog en xtur ~ 16-20.
Så det gjorde mig inget!!
Jag är ju ledig idag så..

Innan jobbet igår blev jag bjuden på lunch hemma hos mamma & pappa..
Sen gick jag & mamma ut med hundarna, gick nere vid "môsen" som det heter där..
Och hundarna fick springa lösa & Härja!
Sen gick gick vi med dom i Sunne.. Sammanlagt & i sträck var vi väll ut sisådär 1½ timme.
det märktes inte på Elis, Hallå?? Han är en bulldog.. de ska inte klara alls så mkt!!
Men jag är mkt nöjd att han gör det så.. :) Men är otroligt tycker jag.
Men det kanske beror på att han inte är 'bulldogfet' och att han alltid har fått varit med, vad vet jag..

Idag har jag inga som helst planer på vad jag ska göra...
Skulle vilja adventspynta, men det får bli på fredag eller på Lördag..
Måste köpa lite nytt pynt & det får bli när det blir lön!
Småknapert såhär i slutet av månade.. ;)

och det står dator n där uppe, Men det är så tätt mellan bokstäverna i den här "stilen" så det blir knasigt ibland..

Ha en bra dag! Puss!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Akta datorn när du dricker kaffe ;) Men de gick ju hyffsat bra sist iaf :) hehe. Puss <3

2010-11-24 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0