@-;-;--

OJ! Nu var det ett par dagar sen jag skrev.. men inte hänt ngt speciellt ändå! ;p
Har jobbat & så i vanlig ordning..
I Lördags började jag med 'advenststöket' - Höll på att bli vansinnig!!
Nu vare andra och sista ggn jag ska ha stjärnor på fot ialf..? (Påminn mig nästa år, när jag köper tredje paret..?)
Men efter mkt om och men kom det lite advents/julkänsla...

Efter stöket vare dags att göra sig iordning för 2x30 årskalas!!
Var en trevlig kväll..
Var mindre trevlig igår, "tämle segt". Jaja! :)

.. Har inget av intresse att skriva så, hejdaaa!

GLÖM INTE ATT RÖSTA http://mythos-beach.apollo.se/uwBCI - Varje dag..? ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Nästa år ska jag köpa en stjärna åt dej, o komma å sätta ihop den!! Vet inte vad du gör...? ;)

Puss

2010-11-29 @ 17:45:33
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com
Postat av: Anonym

åh, du är snäll du :) Det gör du rätt i.. Kanske julstöket blir kul också ;D

2010-12-01 @ 10:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0