Vit bakgrund!

Äntligen har jag fått vit bakgrund på min blogg & det tack vare Mimmi - www.mejmej.blogg.se :) Tusen Tack!
Och det är hon som stylat min blogg ifrån första början, sånt kan inte jag! :)

Nu har jag just ätit frukost, väntar på att en ugnspannkaka ska bli klar..
Slängde ihop en så har Micke att värma sig när han kommer hem ifrån jobbet!

Igår hade jag faktiskt en riktigt bra ledig dag!
Iochmed att jag gick upp kl sex så hade jag hela dagen framför mig! :)
Jag satt ute & solade och mådde jätte gôtt några timmar på f.m
Sen åkte jag till min kära mormor & hälsade på, drack kaffe & hade de trevligt!
Sen åkte jag till Mona på massage - Härligt!
Åkte sedan till ICA och inhandlade lite saker,
Styrde 850in hemöver & tände grillen - Det var ju verkligen grillväder!!
Svärmor kom & hjälpte Micke att tvätta bussen!
Vi åt grillat, sen hjälpte jag Micke att sätta ner några stolpar till den nya kohagen!
Sen vare dags för hemmafruarna!! IIIE! ;D Nu är det bara två avsnitt kvar.
Både bra & tråkigt. Bra för att nu kommer sommaren & man tittar inte på tv lika mkt!
tråkigt för att de är den enda & bästa serien jag följer ;p

Nej, nu ska jag ta en kaffe kopp & ta med mej lite tobrelone ut i solá innan arbete, 15-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0