visdomstand?

Sitter å grônnar på om den där visdomstanden hade tänkt komma, eller jävlas i några år till?!
Idag vet jag inte vad det blir, njuta av en ledig dag..? Jobbar dubbel imorn & På Tisdag, morgon på Onsdag & kväll på Torsdag.. Blir sleten bara jag tänker på't ;p



I Fredags åkte jag faktsikt till Sara, så jag blev inte ensam :).
Micke skjutsade dit mig vid 23 tiden .. Vi tog några glas vitt & några öl.
Sen tänkte vi åka till Ingela & Sören, men när vi väl kom dit så hade de nog lagt sig eller nått?
Så vi åkte några varv på Sunne och igår mådde jag nog som jag förtjänade. Hujedamej!
Micke va i Strängnäs & körde rallycross.. När han kom hem åkte vi till Mamma & Pappa och åt tacos!
Sen hyrde vi en film & åkte hem o tog det lugnt..


På Onsdag åker Mamma & Mormor till Turkiet, Gôtt! :)
Och jag kom på att bara för jag jobbar dubbel måndag & Tisdag, kommer det vara vårens fiiinaste dagar! :p

Nej, kanske skulle städa. tjing





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0