vårdcentralen

Hallåj Hallåj!
Idag har det varit fullt upp hela dagen tycker jag. Så fort jag vaknat drog jag på mig kläderna och åkte o handlade inför helgen!
Sen vare bara att åka hem o  förbereda allt också, så jag stekte tacofärs & skar grönsaker.
.. Städade i huset, vek tvätt, tvättade.. blabla

Sen vid halv två vare dags att göra sig iorning - Skulle iväg och jobba..
Och tänkte att jag åker liite tidigare, för jag behövde nämligen in på parfymeriet.
Och väl där var det en skylt "Lunchstängt, åter 14.30" Och jag började just 14.30
Fy tusan vad typiskt, och att jag inte kom på detta första gången jag var nere?!

När jag väl kom till jobbet tog jag mig i kragen & ringde vårdcentralen,
Berätta om min huvudvärk & de som hör till den,
Där får jag till svar att jag får en halvakut tid, och vet ni när den va?? 31 Maj. TJOHO! :S
Det gäller att inte va allt för sjuk i Sunne inte..


Nej, nu får det nog bli sängen! Ledig i två dagar nu! :)




Våran fina tjej - Chevy!


Kommentarer
Postat av: Linda

"Halvakut"..?? Mäh! Aja, tur att du fick en tid iaf. Miss U! Kraam

2010-05-07 @ 17:56:00
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0