Skor

Tjoho.
Ja, nu var det ett tag sedan jag bloggade.. eller ja, söndags var sist!
Har varit fullt upp, i måndags jobbade jag 7-13.30 & sen 15-20 (delad tur) och igår jobbade jag i sträck 7-20 (dubbel tur).
Och idag har jag jobbat 7-13.30, nu känns det faktiskt i benen att jag gått mkt!

Efter jobbet idag bakade jag, muffins & 'hallonkaka' (?).
Sen- städade & tvättade/hängde/vek lite.
Efter det åkte jag till svärmor & svärfar, fick mig en kaffekopp! :)
Och nu funderar jag på att fortsätta fejja lite här, men vete tusan om jag orkar.. vart lite trött.
Man kanske skulle ta de imorn, innan man börjar jobba?
Vet ialf att jag ska handla o greja imorn inför Rallycrossen under helgen!
Nu drar SM igång, :) ska bli kul. Bara allt går vägen!!


Hittade ett par skor på en sida, vad annars? :)
Men de här var fräsiga & verkligen JAAAG :) ,
Ska inte beställa dom.. Såg inte ut att va gåvänliga alls, Lite för hög klack!




Btw- beställde en bikini ifrån H&M för ett tag sedan, underdelen kom direkt.
men fick besked om att bhn skulle dröja. Men nu idag (säkert 2 mån efter) fick jag en lapp om att den var slutasåld?! :( :O, Vad i helsike gör man då? Kan de göra så när jag beställt & fått underdelen?
Vill ju ha hela bikinin, annars kan de ju kvitta!


Som en liten tröst (? ;p) beställde jag leopardskorna jag skrivit om förut... :)


Har alltid gillat skor, de har jag nog fått av mamma. Hon gillar de också, men köper inte alls lika många nu som förr.
Men eg. för det mesta har jag ju mina stövlar eller gympaskor.. ;p
Men såna skor (som på bilden) är kul att ha om man ska ut på Galej! :)


Återkommer! Tjing!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0