Todelooo!

Hej Hopp!
Fy tusan vad trött jag blir på regn, regn och åter regn!
Ska de aldrig bli vår/sommarvärme? Är ju kallt för att vara Majmånad?
Jaja ..
Onsdagen var jag ledig, var till Linda en sväng & provsatt nya soffan :) , var på möte, städade hemma & Hos mamma&pappa!
Igår jobbade jag dubbeltur ~ 7-21, Men det gick bra, för både Elisabeth & Jojjo hade dubbel.
Tycker de är värre när alla går hem & man har ett pass kvar.. :p
Och idag jobbade jag 7-13.30 , Hade en kökstur. Gôtt å 'mokkla' själv :)
Skulle ha jobbat imorn också, 7-13. Men mamma erbjöd sig att ta den, så jag passade på ! :)
Så har en hel ledig helg!! :)
Jobbar dubbel på Måndag igen ~ 7-21. Jojjo går också dubbel då, så det går väll lätt när båda gör't :)

Imorrn tror jag faktiskt att jag/vi ska ut på galej, var jätte längesedan Micke och jag gick ut tillsammans .. Så de ska bli kul . Har blivit mest så att vi gått ut m kompisarna var för sig, sen har han väll varit ute när jag jobbat & tvärtom! :)
Inte ofta vi är ute nu för tiden heller tycker jag ..

Efter jobbet idag frågade mamma om vi inte skulle köpa Thaimat Take away (utanför Boogart).
Så vi köpte och tog med hem till oss, så Micke fick lite också ;)
Det var gott!! .. Och billigt tyckte jag? Beställde 4 små rätter till Micke & det kosta 65kr..

Tog blodtryck igår på jobbet .. med tanke på yrsel & huvudvärk, först visade den 120/50 och det är ju lågt.
Men sen tog vi igen 120/55-60 .. Ja, jag vet inte ja!
Men frågade ssk om huvudvärken kunde bero på blodtrycket, men det trodde hon inte!

Näe, funderar på att sova lite .. Inte sovit alls bra inatt !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0