Tjollahopp!

Idag gick jag upp alldeles för tidigt på en ledig dag, närmare bestämt 06.00 .
Men jag skulle följa m mamma och skjutsa pappa till KD, vet va hon hatar att köra själv i KD & hem. Så jag erbjöd mig att bli med .. :)
När vi kom hem var hon snäll & blev med mej ut på en promenad med doggarna!
Efter promenaden satt vi ute och tog en kopp kaffe, ganska skönt väder idag. Men här är de molnigt. Jag hoppas de spricker upp!

Idag tänkte jag bara njuta av min lediga dag, för Micke hade varit såå snäll & städat "åt mig" när jag kom hem igår. *Puss, vad glad jag blev* :)
Och ärligt talat trodde jag han hade åkt till Katrineholm på jobb, men igår vid halv tio skrev han att han vänta på mig.. Och enligt han har han sagt att han ska va i Säffle på jobb den här veckan, men jag undrar ja. ;P.
Men jag har väl säkert glömt ! :)

Igår jobbade jag 7-21, Men det gick finfint. Började 1a passet med avdelningen sen gick jag in i köket!
Idag är jag som sagt ledig, imorn jobbar jag 15-21.
16.00
idag ska jag på massage, :) var ett tag sedan nu!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0