Sömntuta!!

Gomorrn (eller vad man säger kl tolv?)
Var riktigt busväder imorse när vi vakna så vi låg kvar & tittade på film, det händer inte allt för ofta.
Ialf inte som båda vaknar upp samtidigt, Micke brukar vara i full gång när jag går upp!
Sen kom Pappa på besök & drack kaffe! Trevligt!

Menade att jag skulle ha sett på Talang igår, Topcats var ju med.
Men vid halv sju sa jag till Micke att jag ville vila lite .. sagt och gjort.
Slockna direkt & vid tio över nio kom Micke in & väckte mig! :S
Vi gjorde hemgjord Pizza & 'Mös', tittade på film och jag slocknade igen. Jisses(!) vad jag har sovit!!
Vid halv två väckte Micke mig i soffan, borstade tänderna, gick upp kände mig ganska pigg (trodde inte jag skulle somna om direkt) Men jag somna lätt som en plätt, så nu tänker jag att jag sovit för mkt så jag blir trött av de! :p
Men helt ärligt det var skönt att få Soooova! :)

Har just varit inne på en sida Linda tipsade mig om med väggtexter & jag blev fast!
Så nu blir det nog att beställa en (fick lov av sambon också ;] )
Tror det passar med en i datarummet, mellan fönstren?

Enligt yr.no kommer det att spricka upp vid 13 tiden & bli varmt, ja mirakel kanske kan ske! :)


Nääe, dags att göra sig iordning kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0