Rallycrosshelg.

Hejsan allesammans!
Nu har vi varit iväg på första SMtävlingen, det var kul.. :)
Och ännu roligare var att bilen höll, :) så himla skönt, och speciellt för Micke som slitit ont med den där bilen!
Det vart ingen final för Micke, men jag tycker det gick bra ändå. Såg fint ut!
Peter kom 4a i C-Final, inte illa tycker jag.. Då de var första tävlingen för iår- Och spec när han inte kom iväg ordentligt i starten!
Den här helgen var bara en-dagars.. eller ja, Fredag - Lördag!
Nästa gång satsar vi på vinst (?) ;) i arvika :)
Men de är ingen SMtävling, utan en Nordentävling! Spännande!
Och jag är alltid lika nervös när starten går, hujedamej. Men kanske blir nervis efter säsongen, haha!

Annars har de inte hänt ngt speciellt under helgen, vi kom hem runt tio-halvelvatiden på Lördag kväll.
Alla var väll ganska slitna, Micke & arvid satt här vid datorn ett tag.. Smuttade på en varsin grogg.
Sen skulle jag skjutsa hem Arvid, då ville de att jag skulle köra till Torsby på cruisingen..
Men nej, det ville inte jag! :p Och som tur vá var väll det, för Micke somna innan vi ens kommit till Arvid!
Och svamlade om regndäck? ;). Så han var nog som sagt sleten efter helgen! :D

Idag har jag inte en blek om vad det blir, ska nog bara ta de lugnt.. Vädret är ju också kasst.
Så man har ingen lust till nått speciellt.
Borde ju städa bussen också, men den klarar sig väl en dag! ;)

Ikväll ska jag ialf och hälsa på Sara en sväng, dit o dricka thé! :)
Var ett tag sedan vi sågs, hm vid närmare eftertanke.. ett bra tag sen?
Linda vare också hemskt längesedan jag drack kaffe med.
Men de är svårt när man jobbar olika tider & är å flänger överallt i Sverige på helgerna! Hah! :)
"Jag behöver ju inte spräng mig med överallt heller..."
Eller va säger du Linda?? :)

Nu har Micke åkte på Jobb :/ Trist! Men är ju kortvecka så han kommer hem på Onsdag, men då jobbar jag heeela långa dagen på Torsdag! Hehe!

Ha en bra dag allesammans!!

                                           Micke kommer & 'glider' ut ur en kurva :)
                                            




Peter i sina färgglada bil :)






Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, precis! Du måste ju faktiskt inte spräng dej mä på allt!! ;) Haha!! Men idag fick vi ju faktiskt till en lite fikastund! Mycket trevligt, gums! Får bli snart igen- tar me mej lillfisan o krattan o kommer bort nån dag. :)

2010-05-10 @ 21:07:10
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com
Postat av: Emmy

amen, eller hur? ;) .. Ja, det vare. helt oplanerat också.. tur vi kunde klämma in det. Jamen, gör det.. har redan krattat lite. men det finns mer kvar, lovar!! :)

2010-05-11 @ 10:21:42
URL: http://mylifeisamystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0