Paketet har kommit !! :D

Hejsan allesammans!
Idag sov jag ända till 10.45, tjoho! Var nog sleten, eller nått!
Så fort jag vaknat började jag på att städa här hemma, tog golven & så.
Inte ens morgonkaffe drack jag - Hade ingen mjölk, fortf Linda! :p
Sen åkte jag till Pappa och städade klart där, gjorde aldrig klart igår.. För jag lyckades ju dra av dammsugarslangen ifrån dammsugarn. men pappa laga den förut!! :)
Han & Bror är nog i Örebro nu, inväntar planet med mamma & mormor .. :)
Efter det åkte jag & handlade + pantade (en Massa!!).. Kände mig nåågot iaktagen när jag pantade och virrade runt på parkeringen, satt en gubbe & hade full koll på mig.. Blir ju jämt nervös på 'tokket' :)
Och även om jag blängde tillbaka allt jag kunde så märkte han nog inte det, eller nått! :)


Nu är jag äntligen hemma efter flera varv & affärer på Sunne (ICA, Pekås, Parfymeriet & Lantmännen)
Men det är väl snart dags att åka ner igen, ska ju på möte! "dä ä é fasli åking!" :)


Och idag hade min skor kommit (leopardskorna) och dom var faktiskt finare än på bilden.
Och de är inte ofta man blir nöjd, snarare brukar det vara en besvikelse när de kommer.
För de uppfyller inte de som va på bilden. *nöjd*

Föressten, när jag var in på lantmännen förut köpte jag en boll m. ett snöre i till hundarna.
Och när jag kom ut kom jag å tänka på att den var ju för fasiken leopardmönstrad. Och det var då omedvetet! :)

Ne, nu ska jag avnjuta en kaffekopp.. har ju äntligen Mjölk !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0