Mycket gjort!

Idag känns de minsann som man fått endel gjort..
Vi gick upp vid tio, drack lite kaffe & så..
Gick ut & tvättade Chevan och 850in.
Sen kom Svärmor & Svärfar med pizza! Gôtt.
Efter de hade åkt började jag plocka skräp på gården, krattade & sopade iorning..
Så nu ligger de en massa högar m löv som blåser ut under natten - Hm... ;O ;p
Efter det så tvättade jag åter igen en bil, Mickes Rallycrossbil.
Sen gick jag in och städade huset! :)
Och jag har sääkert träningsvärk imorn, för å tvätta tre bilar på en dag & kratta som en tok var inge lek. ;)
hah, dålig 'kondis' :)

Nej, nu får de bli duschen & sängen.. trött! Ska dessutom upp 05.45 för att göra ett dubbelpass!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0