Middag på Köpmangården

HejHopp!
Nu är man hemkommen efter jobbet, jobbat 7-15 .. Hade köket, tycker det är gôtt å ha innimellanåt.
Efter jag hade tagit undan värsta disken gick jag & mamma ut och gick med 4 boenden! (aa, 2 i taget ;] )
Man får passa på när tiden & vädret tillåter!

Ikväll ska jag & äta m kusin och mamma.. Blir köpmangården.
Har inte riktigt hunnit med att fira kusinens 18 årsdag.
Fick just besked om att det vart av ikväll ..
Annars hade jag en inbjudan till Linda på middag!
Men jag tror inbjudan stog kvar tills nästa vecka! ;) . Gó du vännen!

Nu är dag 4 av 12 klar.. :) alltså bara 8 arbetsdagar kvar tills jag är ledig - fredag, lördag, söndag.
Och då är det Rallycross - då är man väll inte riktigt ledig heller?
Maten ska ordnas m.m. "Gôbban ska passes ôpp, men dä bjur ja på!!" :)

Tjingeling!

* Älskar mina nära och kära *


Kommentarer
Postat av: Linda

Synd att det inte passade idag... :( Men det är klart att du får komma nästa vecka ist!! :)

Puss&Kram

2010-05-26 @ 16:48:25
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com
Postat av: Emmy

Ja, annars har jag inge för mej ju. Men idag hade jag två inbjudnongar. Ville gå på båda!! Puss, kram!

2010-05-26 @ 16:50:36
URL: http://mylifeisamystery.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, men här finns det nästan alltid mat- så det är bara att komma!! ;) Det får bli en annan dag, vettu.

Hoppas ni får nåt gott på köpis! Kraaam

2010-05-26 @ 16:54:37
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0