Längesedan..

Alla kära bloggläsare ;)
Nu var det ett tag sedan jag skrev här, men det har varit för jag har varken haft tid eller ork..
Har jobbat hela helgen.
På fredagen jobbade jag kväll & tog det lugnt, Micke följde med IQ och de till karlstad en sväng.
Sen på Lördagen jobbade jag 7-13.30. Efter det jagade Micke igång 64a så han jag & robert åkte till Ransäter en snabbsväng & kollade på utställningen!
Sen for vi hem & tände igång grillen, grillade en massa god mat!!
Grannen kom & grillade också, Friman dök också upp å fick sig en 'kyttbet' :)
Sen kom kylan & vi gick in och satte oss, spelade skitgôbb och tog några kalla!
Hade en trevlig kväll :)

Igår var vi bjudna på mat, till länsmansgården.. mamma, pappa, mormor, bror, micke & jag var det.
Jätte god mat, kändes som man rullade ut därifrån..
Lagomt slö efter all mat (och tårta...)  begav jag mig till jobbet för en kvällstur, 15-21
Efter jobbet åkte jag & hämtade Micke hos mamma & pappa..
Kvällen var inte slut där- vi åkte till svärmor & svärfar på kaffe! :)
Seeeen vart det kvällen & kudden!!

Nu idag ringde klockan 09.30. Kände mig som en zombie! Jätte trött!
men idag var det äntligen dags för läkarbesök, för huvudvärken!
De verkade ta det på allvar, fick ta massa prover & en remiss vart skickad så jag ska på röntgen!
Får vi se vad det är som sitter & slår mej i huvudet!

Nu är jag hemma på en snabbvisit, till hundarna.
Ska strax åka till Sunne igen, Jobb 13.30-21
Dag 8 av 12..

Känner att jag har massor att göra, vet inte vart jag ska få tiden till allt..
Och sen är det lite ork som fattas!
Men jag fixar det, något får ju helt enkelt vänta..
Men det är endel att fixa innan Rallycrossen..
Sen har jag ett hem som snart gror igen??
Nej, så illa är det väl inte... :)

Känner att jag skulle behöva umgås med lite vänner också!!
Så de inte glömmer bort mig.. hehe :)

Ha en bra dag i solá


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0